رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: مشکلات فرهنگی دانشگاه های کشور با عتابه و خطابه حل‌شدنی نیست.
کد خبر: ۴۴۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 12 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،، دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا، امروز(22 خرداد) در مراسم معارفه حجت الاسلام محسن قلندری به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه اظهارکرد: نتایج یک نظرسنجی که در دانشگاه رازی انجام شد نشان داد که متاسفانه دانشجویان خیلی به سرنوشت فضای فرهنگی و فضای آموزشی خود توجه لازم را ندارند. 

 
اعلمی آل آقا تاکید کرد: امروزه در اغلب دانشگاه های کشور مشکلات فرهنگی بسیاری داریم که حل و فصل آنها با عتابه و خطابه، کناره گیری، بی تفاوتی و ... امکانپذیر نیست.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: باید در جامعه دانشگاهی وفاق و همدلی ایجاد کنیم و آستانه تحمل دیدگاه های مخالف خود را بالا ببریم.
 
وی افزود: نهاد رهبری نمود وحدت دینی و وحدت ملی ماست و طبیعتا حضور افراد صاحب نظر و افرادی که بتوانند جامعه را در مسیر وحدت قرار دهند، بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.
 
رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: امیدواریم  با مدیریت جدید در دفتر نهاد رهبری دانشگاه، شاهد فضای صبوری و تحمل بیشتر یکدیگر در فضای دانشگاه باشیم.
 
وی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی اخیر تهران اظهارکرد: اتفاقات اخیر زنگ خطری جدی است که اگر به آن توجه لازم را نداشته باشیم ممکن است در آینده وقایع بسیار نگران کننده تری را برای کشور ایجاد کند.
 
اعلمی آل آقا تاکید کرد: اینگونه حوادث هرگز تصادفی نبوده و نیست و ما نیز باید هوشمندانه عمل کنیم تا در آینده شاهد تکرار چنین حوادث تلخ تروریستی نباشیم. 

 
اعلمی آل آقا یادآور شد: با توجه به توطئه های مداومی که در کشور ما اتفاق می افتد از دفاتر نهاد رهبری انتظار بیشتری می رود که وحدت را در دانشگاه ها پر رنگ تر کنند.
در این مراسم حجت الاسلام محسن قلندری به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه معرفی شد. 
  
پیش از این حجت السلام  خسرو زال، علاوه بر داشتن مسئولیت ریاست دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان، سرپرستی دفتر نهاد رهبری دانشگاه رازی کرمانشاه را نیز به مدت چند ماه بر عهده داشت.

پیش از او نیز و در مدت 22 سال گذشته حجت الاسلام مختاری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار